Cand am nevoie de brandul personal?

Una dintre intrebarile pe care le primesc cel mai des este cu privire la necesitatea unui brand personal. Brandul personal are beneficii semnificative, de la reputatie personala strategica, cresterea business-ului, cresterea numarului de clienti, diferentierea de concurenta si nu numai.
Insa, cunosc multi experti sau business owners care ajung sa se gandeasca la brandul personal cand sunt intr-o situatie de criza, cand sunt coplesiti de comparatiile cu persoane mai slab pregatite sau care se dezamagesc si considera ca au ratat trenul si ca, in piata, clientii deja fac alte alegeri. Este prea tarziu? Raspunsul este nu.
Pe de alta parte, lucrez cu persoane din zona business, artistica, corporate sau freelancers pentru a dezvolta platforme de brand personal inteligente care devin instrumente puternice pentru obtinerea de rezultate dorite. Indiferent de comparatia pe care o face clientul sau seful, aceasta se poate gestiona. Indiferent de ceilalti concurenti, te poti diferentia, astfel incat se fie cunoscut punctele tale forte in orice domeniu, oricat de aglomerat ar fi.
Cand am nevoie de un brand personal? Acum. Acum este cel mai bun moment in care sa te gandesti la brandul personal, fie ca esti la inceput de drum, fie ca ai o viziune ambitioasa pentru tine, fie ca exista un concurent care are un super brand si ia tot ce e mai bun din piata. Este doar un context si in functie de acest aspect, dar si de alti algoritmi, se incepe constructia platformei de brand personal pentru ca tu sa iti atingi obiectivele.
Iata ce trebuie sa stii despre brandul personal:
Brandul personal poate fi definit in cel mai simplu mod ca fiind locul pe care il ocupi in mintea si in inima celorlati. Viziunea este a lui Al Ries si prezinta cel mai clar puterea unui brand personal.
Brandul personal creeaza pre – impresia. Ce este pre-impresia? Ai auzit cu siguranta despre prima impresie care conteaza. Odata cu era digitala, canalele social media creeaza fie ca vrei, fie ca nu vrei o imagine a ta care este luata in considerare de sef, colegi de breasla, angajati, concurenti si nu numai. Poate sa impacteze viitoarea sotie sau grupul de fani. Pe scurt, aceasta este pre-impresia care influenteaza in grad mare perceptia celuilalt despre tine si care inseamna ca exista deja o imagine in ceea ce te priveste formata in mintea celuilalt inainte de a te cunoaste.
De aceeea, e posibil sa iei startul fara nicio sansa sau e posibil sa pleci din pole position. Depinde ce alegi. No Name sau un Brand.
Daca iti doresti sa afli mai multe despre ce inseamna un brand personal profesional te invit la MasterClass-ul Gratuit ce va avea loc online si live pe 27 aprilie ora 19.00 Afli totul de aici, inclusiv cum te poti inscrie. Vreau sa aflu mai multe despre Personal Branding
Cele bune,
Elena Prodan
Fondator Communication Angels