Noutati

5 motive pentru care afacerea ta are nevoie de marketing digital

Afacerea ta trebuie să țină pasul cu trendurile actuale, acum că multe dintre branduri activează și în online. Instrumentele pe care ți le oferă platformele digitale sunt de un real folos ca să îți promovezi business-ul, indiferent de mărimea acestuia. Marketingul digital a dovedit în repetate rânduri că este mult mai eficient decât cel tradițional.

Iată 5 motive pentru care să te orientezi către marketingul digital pentru a-ți promova afacerea:

1.     Eficientizarea costurilor

Atunci când ești un antreprenor la început de drum, iar afacerea ta este una relativ mică, este normal ca bugetul alocat promovării să fie și el restrâns. În marketingul tradițional ar fi nevoie de sume imense pentru a avea o reclamă la TV, radio sau un billboard amplasat în oraș. Așadar, nu este o opțiune rentabilă pentru tine. Pe de altă parte, marketingul digital are costuri mult mai reduse și poți seta ca platforma să afișeze anumite reclame doar persoanelor care se află în publicul tău țintă. Astfel, știi că ai făcut o investiție minimă și, în același timp, inteligentă.

2.     Interacționezi cu clienții

Dacă în marketingul tradițional comunicarea este unidirecțională, în marketingul digital aceasta este bidirecțională, ceea ce înseamnă că te poți conecta cu clienții actuali și poți obține potențiali clienți prin interacțiunea în timp real atunci când le dai posibilitatea să îți trimită întrebări referitoare la afacerea ta și îi poți încuraja să îți ofere un feedback.

3.     Devii mai vizibil

Pentru că din ce în ce mai multă lume își dorește să cumpere direct din confortul casei, spațiul virtual a devenit din ce în ce mai popular chiar și printre oamenii trecuți de prima tinerețe care și-au schimbat obiceiurile de consum și s-au adaptat la era internetului. Așadar, prin promovarea online te adresezi unui număr mult mai mare de oameni decât prin marketingul tradițional întrucât pe internet sunt oameni de toate vârstele și toate categoriile sociale. Prodan &Co. este o agenție de marketing digital care îți oferă servicii profesionale de marketing, comunicare și branding de înaltă calitate.

4.     Marketingul digital funcționează non-stop

Mesajele transmise prin intermediul canalelor cunoscute (radio, tv, outdoor etc.) pot trece ușor pe lângă publicul tău țintă: dacă cineva este la volan nu poate fi atent la panourile stradale, sau poate să iasă din cameră exact în momentul în care se difuzează reclama afacerii tale. Pe când în online șansele ca mesajul să nu ajungă unde trebuie sau ca targetul tău să nu îl recepționeze sunt foarte mici.

5.     Poți monitoriza mai ușor rezultatele unei campanii

Atât Google cât și platformele de social media îți oferă rezultate și statistici despre o campanie pe care ai desfășurat-o în mediul online. Poți afla cât de eficientă a fost, ce impact a avut și îți poți da seama cum ai putea să îmbunătățești campaniile viitoare. Poți vedea și câți vizitatori are site-ul tău proveniți din social media și rezultate organice, de unde sunt aceștia și care sunt orele la care ai cel mai mult trafic pe site.

Iată cum marketingul digital devine un instrument esențial pentru tine ca antreprenor atunci când vine vorba despre promovarea afacerii tale, având în vedere că investiția pe care o faci este considerabil mai mică, dar are și numeroase alte avantaje.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *