Am fondat Prodan Communication din convingerea că o comunicare clară și bine construită poate deveni o resursă esențială pentru dezvoltare – a oamenilor, a ideilor, a organizațiilor. Cu o echipă multidisciplinară și metode validate în piața românească, oferim soluții strategice, eficiente și adaptate realității fiecărui partener. Ne ghidăm după rigoare, deschidere și angajamentul de a construi împreună rezultate cu sens.

Elena Prodan, Phd. ,
fondator Prodan Communication

20 de ani de experiență

Cu aproape 20 de ani de experiență în domeniu și peste un deceniu de la fondarea Prodan Communication, mi-am dedicat cariera transformării comunicării într-o resursă reală și strategică pentru branduri, companii, lideri și comunități.

Hub de servicii integrate de comunicare

Am creat Prodan Communication din convingerea că un mesaj bine construit poate schimba percepții, poate genera conexiuni puternice și poate deschide noi oportunități. De la o agenție de PR și campanii strategice de promovare, am dezvoltat un hub de servicii integrate de comunicare, capabil să ofere soluții personalizate, eficiente și cu impact măsurabil.

Strategii construite pe o bază solidă

Cred în strategii construite pe o bază solidă, în autenticitate și în puterea conexiunilor reale. Metodologiile noastre sunt validate pe piața românească și sunt gândite să aducă claritate, transparență și eficiență în fiecare proiect. Împreună cu echipa mea de specialiști, oferim o abordare pluridisciplinară, adaptată fiecărui obiectiv, fie că vorbim despre branding, PR, marketing digital, web development, campanii PPC, influencer marketing sau content marketing.

Construim, conectăm și generăm valoare reală

La Prodan Communication, nu doar comunicăm – construim, conectăm și generăm valoare reală. Dacă ai un proiect, o viziune sau un obiectiv ambițios, suntem aici să transformăm strategia în succes.

Autor publicat

Editura Tritonic, Identitatea PR-ului contemporan. Dinamica reprezentarilor profesionale ale specialistilor in relatii publice

Școală doctorală

Școală doctorală în domeniul Științe ale comunicării, Universitatea București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării

Head of PR

Head of PR Antena Group (2009-2012).
 
 

Masterat

Masterat Relații publice și publicitate, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea București

Mentor Personal Brand l Comunicare

susține Masterclass pentru dezvoltare personal brand l comunicare

Profesor asociat

Facultatea de Jurnalism Științele Comunicării, Universitatea București

Competențe

  • GM MasterClass, CBC România
  • Sales Academy , CBC România
  • Evaluator, centrul Athena, București, România
  • Leadersip Coacing Academy , CBC România
  • Coaching, CBC România
  • Assertiveness Coach , Hay House, America
  • Trainer, Confident Business, București, România
  • Consilier dezvoltare personală, Confident Business, București, România

Seminarii & Conferințe

3 iunie 2022

Conferința științifcă națională discursuri în vremuri de război

Conferința științifcă națională discursuri în vremuri de război, Universitatea Ștefan cel Mare, Suceava. Susținerea lucrării:  Mesajele brandurilor consacrate în contextul răboiului din Ucraina

20-21 mai 2021

30 de ani de învățământ jurnalistic și de comunicare în fostele țări comuniste din estul Europei

Susținerea lucrării: „ Relatia dintre specialistul in Relatii Publice si Marketing. Stabilirea granitelor dintre două profesii ale comunicarii”

14 noiembrie 2019

MASS-MEDIA ȘI PROBLEMATICA EUROPEANĂ. PRESA ROMÂNEASCĂ FAȚĂ CU VIITORUL U. E.

UNIVERSITATEA HYPERION BUCUREȘTI, Facultatea de Jurnalism. Susținerea lucrării: Bruiajele proceselor comunicaționale în era digitală

16-19 mai 2011

Annual International Conference on Communication and Mass Media, 14-17 May 2012, Athens, Greece.

Susținere lucrare “Relația dintre jurnalist și profesionistul în relații publice

23-25 mai 2011

Conferința internațională inter McLuhan Galaxy Barcelona.

Susținere lucrare: “Social Media: Calea de la un proces formal către unul informal”;

5-6 noiembrie 2010

Conferinţa Internaţională Cultura si Presa in Spaţiul European, a III-a ediţie, Galaţi

Sustinerea lucrarii “Relatia dintre jurnalist si profesionistul in relatii publice” in cadrul prelegerii “Publicitate si PR”;

⁠5-7 octombrie 2010

Congresul International Romanian PR Week cu participarea lui Thomas Achelis

Preşedintele Forum for International Communications și a lui Peter Debreceny, Chairman al US Institute for Public Relations;

7 octombrie 2010

Training „Strategic Planning of PR Campaigns”

Trainer:Thomas Achelis, Preşedintele Forum for International Communications;

⁠mai 2010

Seminar Presentation Skills organizat de Sales Academy

29 septembrie-1 octombrie 2009

Congresul International Romanian Romanian PR Week 2009

Relatiile Publice. Quo vadis? cu participarea: Tony Meehan (Marea Britanie), Presedintele TMA Communications si fost director al competitiei internationale IPRA Golden World Award; Dr. Horst Avenarius (Germania), Fondator si Presedinte de onoare al Consiliului German de Etica in PR si fost director de comunicare al grupului BMW; Roberto Zangrandi (Italia/Belgia), Director Corporate European Affairs Enel si Presedintele Confederatiei Europene de Relatii Publice (CERP); Erwin De Weerdt (Belgia), director general al SilverLinning Management Communications & EU Affairs si fost PR Director al Hill and Knowlton; Dr. Katerina Tsetsura (SUA), reprezentant al Institute for Public Relations (IPR) si Thomas Achelis (Germania), Presedintele Forum for International Communications.

Munca noastră prin ochii clienților ​

Servicii - Marketing, Personal brand

Marketing.
Comunicare.
Consultanță.

Branding
Personal

Marketing
medical

Brand
personal medical