Conferința COMUNIhealthCARE este destinată pieței medicale și este organizată de o echipă de specialiști în drept medical, etică medicală, contabilitate și marketing medical, conferința își propune să ofere participanților informații și recomandări relevante pentru:


• Însușirea, cunoașterea, asumarea legislației în vigoare
• Nevoia de comunicare și înțelegere a pacientului
• Relaționarea cu pacientul
• Crearea unui cadru profesional în care ambele părți înțeleg angajamentele asumate și tratamentele recomandate
• Un cadru judiciar și fiscal marcate de opacitatea, neînțelegere și uneori chiar teamă
• Oportunitatea promovării online și offline și capcanele acestor mecanisme


ComuniHealthCare se bazează pe 4 panel-uri informative și 4 sesiuni de Q&A pentru soluționare situațiilor specifice și se adresează profesioniștilor din domeniul serviciilor medicale.

ProvocĂrile profesiei medicale:

Standarde de etica medicală

Standarde de eficientizare fiscală

Standarde de promovare

Standarde de comunicare medic - pacient

paneluri:

Pacientul

Banii

Binele

Publicitatea

Dr. Simona Radu Răuță

PANEL 1: Diada medic-pacient. Istoricul relației medic-pacient: un animal în schimbare. – Dr. Simona Radu Răuță.


”Cred în necesitatea educării medicilor vis-a-vis de provocările din diada medic-pacient, în poziționarea corectă în această relație ca element de reducere a riscului de conflict, în dorința de a ”îmblânzi” temerile legate de conflictul cu pacientul și în oportunitatea implementării unui ghid al comunicării care să disipize neclaritățile acestui subiect.
Sunt medic primar psihiatru cu experiență clinică de peste 20 de ani în trei țări europene, membru al Colegiului Medicilor București, al Royal College of Psychiatry UK și al General Medical Council UK. Organizez periodic training-uri cu tematica gestionării relației cu pacienții dificili”. – Dr. Simona Radu Răuță.


1. Modelul medic-pacient din două perspective: modelul utilitarian și modelul relațional.
2. Ce vrea pacientul de fapt: o chestiune de perspectivă.
3. Scurtă analiză a comunicării medic-pacient: o chestiune de rol.
4. De ce este nemulțumit pacientul? Teama de conflict.
5. Unde ne ascundem de pacientul nemulțumit? O explorare a parcursului conflictual cu pacientul nemulțumit.
6. Variante de abordare a situațiilor conflictuale cu pacientul nemulțumit cu exemple și soluții.

Cătălina Bordianu Calangiu

PANEL 2: Cu Dreptul înainte. Formele de răspundere specifice profesiei medicale – av. Cătălina Bordianu Calangiu


”Provocările cu care se confruntă medicii sunt cele legate de modul în care sunt percepute practica medicală și încrederea în actul medical.Particip la acest proiect din dorința de schimbare, de necesitatea a punerii în valoare a actului medical, punând în prim plan nevoia de comunicare și înțelegere a pacientului, de implicarea acestuia în procesul decizional cu privire la îngrijirile medicale ce i se acordă.
Lucrez în domeniul practicii medicale de peste 10 ani și mă recomandă experiența mea atât în relație cu medicul, cât și cu pacientului. Am gestionat litigii de malpraxis cu valoare de 500.000 EUR și funcționarea activității și provocările relațiilor unităților medicale cu instituțiile cu atribuții de control.” – av. Cătălina Bordianu Calangiu.


1. Formele de malpraxis medical:
a. De practică
b. De etică
2. Cea mai frecventă eroare de etică medicală: neinformarea corespunzătoare a pacientului și lipsa unui consimțământ valabil exprimat;
3. Inducerea în eroare a pacientului prin mijloacele de publicitate;
4. Regulile care se aplică în publicitatea serviciilor medicale;
5. Concurență neloială pe piața serviciilor medicale;
6. Răspunderea juridică pentru încălcarea obligațiilor de etică: disciplinară, civilă, administrativă și penală;
7. Relația medicului cu Colegiul Medicilor din care face parte, cu Direcția de Sănătate Publică, cu instanțele de judecată și parchetele.
8. Recomăndări.

Valentina Saygo

PANEL 3: ”De ce-ul din spatele hârtiilor” sau ”Să citim în cifre” – expert contabil Valentina Saygo


”Îmi doresc un mediu antreprenorial curat, educat și etic, iar azi este nevoie, mai mult ca oricând, de educație antreprenorială în mediul medical. Necunoașterea legii nu înseamnă că scapi de amendă, căreia i-am putea spune chiar ”taxa pe inconștiență”. De exemplu, cele mai multe amenzi fiscale sunt de formă și nu de fond (facturi nepredate la timp, completări eronate, hârtii nedepuse la timp sau alte lucruri pe care nimeni nu ți le-aexplicat).
Am experiență de peste 20 de ani în cotabilitate și cred că rolul oricărui contabil este să educe antreprenorul. De aceea, misiunea mea este de a traduce din română în română legistlația fiscală pe înțelesul tău.” – expert contabil Valentina Saygo.


1. Forma optimă de organizare a cabinetului/clinicii: CMI sau SRL?
2. Primele venituri: facturi fiscale, casă de marcat, POS
3. Cheltuieli deductibilie, nedeductibilie, deductibile limitat
4. Bugetul și ¬cashflow-ul: Halatul, cât e halatul?
5. Despre TVA
6. Deficiențe: firme nebancabile, încadrări defectuoase de CAEN, bilanțuri care nu reflectă realitatea, tranzacții fictive, balanțe cu grad de acuratețe scăzut, cheltuieli umflate, etc.
7. Spaima de Fisc: FREEZE sau RUN - să descoperim cum ne putem ”împrieteni” cu acest noțiuni opace.
8. Ce trebuie să îi ceri contabilului?

Dr. Elena Prodan

PANEL 4: Limitele și potențialul promovării în domeniul medical – dr. Elena Prodan.


”Există o teamă în domeniul medical atunci când vine vorba de promovare: nu se știe a se face, există inhibiții nejustificate sau supraexpunere care creează dezamăgire. Doresc ca acest transfer de know-how să contribuie la transformări benefice și rezultate vizibile atât pentru medici, cât și pentru afacerilor lor și să ofere instrumente concrete profesionale pentru exercitarea optimă a profesiei.
Am peste 15 de experiență în marketing și comunicare, am susținut zeci de training-uri pentru medici (competență comunicare, management conflict, branding personal, patient care). Dețin un Doctorat în Științele Comunicării, Universitatea București și un Masterat în Campanii de Relații Publice și Publicitate, Universitatea București.” – dr. Elena Prodan.


1. Formele de organizare a promovării în domeniul medical
2. Canalele de promovare și utilizarea lor
3. Brand personal
4. Brand-ul clinicii medicale
5. Feedback pozitiv și negativ în social media
6. Impactul promovării asupra activității medicale
7. ”Zone fierbinți” în promovarea domeniului medical
8. Recomandări

Program conferință: 

08.30-09.00- Welcome Coffee

09.00-10.50 – Panel 1

10.50-11.10 – Coffee Break

11.10- 13.00- Panel 2

13.00-14.00- Pauza de pranz

14.00-15.50- Panel 3

15.50-16.10- Coffee Break

16.10-18.00- Panel 4

Traineri:

Legal

Catalina Bordianu Calangiu

Avocat Baroul București
Masterat Drept Medical

Marketing

Dr.Elena Prodan

Expert marketing digital & comunicare
Doctorat în Știintele Comunicării

Fiscal

Valentina Saygo

Expert contabil Consultant fiscal
Antreprenor & Manager

Psihologia pacientului

Dr. Simona Radu

Medic primar psihiatru
Masterat Filosofie

Informație la

nivel de expert

Util

Practic

Aplicabilitate

imediată

Despre Speakeri

Cătălina Bordianu

Cătălina este avocat cu o practică de peste 15 ani și membru în Baroul București. A urmat studii aprofundate în Drept Internațional și European și Drept Medical.

De 10 ani practică sa este axată pe organizarea și funcționarea activității medicale, soluționarea sesizărilor în fața Comisiei de malpraxis din cadrul Direcțiilor de Sănătate Publică și a Colegiilor medicilor, precum și gestionarea litigiilor de malpraxis civile și penale.

Elena Prodan

Elena Prodan a realizat un doctorat îȘtiințele Comunicării la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea București. Este profesor colaborator, printre cursurile și seminariile susținute la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării se află: Relații Publice Sectoriale, Modă, New Media, Globalizare, Gestiunea Crizei, Introducere în Relații Publice, Comunicare cu Mass Media.

Valentina Saygo

Valentina Saygo este managing partner al companiei Ask for Accounting și are peste 20 ani experiență în consultanța financiar-contabilă. Expert contabil membru CECCAR și consultant fiscal, s-a specializat în principal pe legislația și contabilitatea întreprinderilor mici și mijloci, cu o vastă experiență în diverse domenii de activitate economică.De peste 10 ani s-a implicat în dezbateri și consultări cu Ministerul Finanțelor și ANAF privind problemele cu care se confruntă contribuabilii în privința calculării și declarării taxelor și impozitelor. 

Simona Radu

Simona este medic psihiatru, psihoterapeut și filozof. Interesată de interfața Psihiatrie/Psihologie/Filozofie. A făcut studii de medicină în România și Franța unde și-a descoperit interesul pentru “funcționarea” minții omenești. Și-a continuat studiile alegând psihiatria. S-a pregătit la St George’s Medical School din Londra și Oxford School of Psychiatry. Parcursul profesional i-a fost modelat de oamenii pe care i-a întâlnit și de spațiile în care a trăit, și rămâne perpetuu fascinată de complexitatea și originalitatea experientelor umane. Cum devenim ceea ce suntem, permanența

Testimoniale

Dr. Taner Chemal

Clinicile Implantodent

"Actul medical de calitate, excelența în serviciile medicale sau premierele naționale și internaționale cu care Implantodent se mândrește ar fi fost simple cuvinte fără suportul eficient în promovarea Implantodent de care am beneficiat în colaborarea cu Elena Prodan. Nu de puține ori s-a dovedit că un medic strălucit poate fi un comunicator mediocru și puține doar exemple pot infirma această realitate. De aceea, am găsit în Elena Prodan "fragmentul" care ne lipsea.

Clinica Zetta

"Clinica Zetta a început colaborarea cu doamna avocat Bordianu acum aproximativ 1 an de zile. Inițial ne-am cunoscut la un eveniment de networking și ce mi-a atras atenția, pe lângă experiența în domeniul juridic medical, a fost pasiunea pentru cariera pe care a ales-o. Pot spune că ne-a ajutat extrem de mult să facem ordine din punct de vedere juridic în modul în care ne desfășuram activitatea și, mai mult, a venit cu soluții bune și eficiente de fiecare dată când ne-am lovit de o situație excepțională. Am apreciat mereu faptul ca își face timp să ne viziteze oricând avem nevoie. "

Dr. Răzvan Boberis

Clinicile 32

"Elena Prodan este profesionistul care a construit un sistem de comunicare performant pentru Clinica și pentru echipa 32.
Astăzi, businessul și echipa au câștigat enorm datorită muncii Elenei. O apreciem pentru implicare, modul ei de a aborda proiectele este ca și cum lucrează pentru afacerea ei, onestitate și exigența, rar am întâlnit un om în domeniu care sa fie atat de orientat spre rezultate și spre a oferi o soluție unică și complexă clientului astfel încât businessul să caștige. De abia așteptăm să construim mai departe campanii de promovare inteligente și o comunicare sinceră și onestă cu pacientii noștri. "

Arh. Alina Catrina

Consultant formare profesională Ordinul Arhitecților din Romania

"Evenimentul online pentru arhitecți organizat împreună cu doamna expert contabil Valentina Saygo a fost unul din cele mai bine primite și apreciate cursuri pentru arhitecții stagiari, fiind considerat de către aceștia concis, foarte util și clar.
Interacțiunea a fost una fructuoasă și benefică încă de la începutul colaborării, arătând o bună cunoaștere a nevoilor conexe profesiei de arhitect.
Discursul și prezentarea doamnei Saygo au fost foarte bine alese și adaptate publicului specific, răspunzând cu multă claritate și profesionalism întrebărilor respondenților."

TERMENII DE PARTICIPARE

INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR

•Evenimentul se adreseaza exclusiv profesionistilor din domeniul medical;
•Pentru participarea este obligatorie inregistrarea prin intermediul formularului de inscriere si plata taxei de participare. Plata taxei de participare se va realiza online. Daca aveti nevoie de suport, va rugam sa ne contactati.

PLATA TAXEI DE PARTICIPARE INCLUDE:

•Programul Conferintei integral
•2 Coffee breaks
•Masa de pranz
•Diploma de participare
•4 sesiuni ZOOM Q&A de 2 ore ce se vor organiza post conferinta cu fiecare trainer in care veti putea pune extra intrebari si veti primi suport

ELIBERAREA DIPLOMELOR DE PARTICIPARE

•Diplomele de participare se elibereaza in termen de maxim 10 zile de la eveniment
•Diploma de participare se va transmite prin e-mail si in format printat
•Diploma de participare NU SE VA ELIBERA celor care au achitat taxa de participare dar nu au participat. In acest caz, taxa de Conferinta nu va fi rambursata;

OBLIGATIILE PARTICIPANTILOR

Participantii sunt rugati:
•Sa achite integral taxa de participare inainte de deschiderea conferintei
•Sa participe la conferinta si sa respecte programul evenimentului
•Sa transmita corect datele solicitate prin formularul de inscriere.
•Sa completeze corect adresa de e-mail si restul datelor

Translate »
>