martie 7

0 comments

Ești antreprenor? Ai nevoie de o strategie de marketing digital

By Prodan Elena

martie 7, 2022


Într-o eră în care totul s-a mutat în lumea internetului, nici vânzările nu fac excepție. Trebuie să faci tranziția la digital și să obții profit maxim. Iar prin marketing digital îți promovezi afacerea prin intermediul online-ului atingând un public numeros din diferite zone geografice. În acest articol vei afla cum te poate ajuta o strategie de marketing online să-ți atingi obiectivele, unde să investești capitalul și cum să nu arunci banii pe fereastră!

Primii pași ca să implementezi o strategie de marketing digital:

1. Trasează obiectivele de marketing

Vrei să ca utilizatorii tăi să petreacă mai mult timp pe pagină? Să cumpere mai mult și să devină clienți fideli? Vrei clienți noi? Aceste sunt câteva exemple de obiective de marketing digital care te vor ajuta să concepi strategia propriu-zisă și să stabilești bugetul.

2. Identifică audiența

Construirea unui profil tip „buyer persona” este esențial pentru a defini un public țintă pe care strategia ta să-l vizeze. Ai nevoie să-ți cunoști audiența: ce stil de viață, are, unde locuiește, ce venituri are pentru a ajunge la publicul tău țintă într-un mod eficient.

3. Stabilește canalele de comunicare

Unde petrece publicul țintă cel mai mult timp? Dacă afacerea ta este una B2C și te adresezi unui public tânăr, atunci canalele potrivite ar putea fi Instagram, TikTok și Facebook. Dacă este vorba despre un B2B, atunci LinkedIn ar fi cea mai potrivită platformă ca să-ți promovezi afacerea. Odată ce ai stabilit pe ce canale vei merge cu strategia de marketing, este important să concepi un mesaj adecvat fiecărui canal. 

4. Măsurarea rezultatelor

Este important să vezi dacă o campanie are impactul dorit și poți face acest lucru foarte ușor utilizând instrumentele pe care platformele de social media ți le pun la dispoziție.

Agenția de marketing digital și strategii de promovare Prodan&Co îți oferă serviciul de management social media ceea ce înseamnă că facem audit atât pe canalele ale de social media, cât și pe cele ale concurenței, îți construim profilul de 0 pe aceste canale sau le gestionăm pe cele deja existente și ne vom ocupa de absolut tot! De la strategie, tactici, implementare, monitorizare, cercetare și analiză, corelate cu obiectivele tale de business astfel încât să ai rezultate concrete și să fii sigur că nu ai aruncat banii pe fereastră!

Marketingul digital poate fi făcut și pe alte canale, în afară de cele de social media. Un exemplu în acest sens este optimizarea SEO a site-ului tău. Ce înseamnă, mai exact? Înseamnă că incluzi în site-ul tău cuvinte cheie pe care utilizatorii tind să le caute pe Google. Un site optimizat corect SEO va apărea primul printre căutările organice de pe Google. Dacă vrei să fii sigur că acest lucru se va întâmpla, poți plăti pentru ca site-ul tău să ajungă primul în afișări. Iar dacă ai deja o comunitate de fani, e-mail marketingul va da rezultate excelente prin trimiterea unor newslettere care să îi țină la curent pe clienții tăi cu toate ofertele și noutățile de pe site-ul tău. Prodan&Co te poate ajuta și în acest sens și îți poate oferi consultanță de marketing și comunicare cu un buget organizat profesional și cu campanii implementate cu ajutorul unor experți!

Prodan Elena

About the author

Elena Prodan este fondator Prodan & Co. Cu o experienta de peste 15 ani in domeniul promovarii si peste 6 ani de experienta in construirea de sisteme de marketing si comunicare pentru Antena 1, Realitatea TV, RaRa Group – Radisson Brasov, Agricin, Clinicile Implantodent, Clinica 32, Red Bull, Mercedes si nu numai. Elena Prodan a realizat un doctorat in Stiintele Comunicarii la Universitatea Bucuresti.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
Translate »
>